۵ خرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۵۹

تکواندو قهرمانی آسیا - تاشکند؛

پنج تکواندوکار ایرانی فردا به دیدار رقبای خود می‌روند

پنج تکواندوکار ایرانی فردا به دیدار رقبای خود می‌روند

در ادامه بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا فردا سه‌شنبه دو عضو مردان و سه نماینده از تیم بانوان ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر،این دوره از مسابقات امروز دوشنبه در بخش مبارزه یا همان کیورگی به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شد که در نخستین روز فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم مردان به یک نشان طلا دست پیدا کرد و در بخش بانوان هم رشیدی در وزن 49- کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

اما فردا سه‌شنبه ششم خردادماه تیم ملی ایران 5 نماینده خواهد داشت. بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه تکواندوکاران قزاقستان و قرقیزستان می‌رود. اسبقی دور سوم "این چانگ جونگ" از کره‌جنوبی را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 23 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن 74- کیلوگرم 17 تکواندوکار مبارزه می‌کنند که علیرضا نصر آزادانی در اولین دیدار "عناس الادرابی" از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار برنده مبارزه لبنان و ماکائو خواهد رفت. کویت، فیلیپین، ازبکستان، قطر و افغانستان نیز با نصر همگروه هستند. نماینده تا دیدار پایانی با نماینده کره‌جنوبی مبارزه نمی‌کند.

قربانی، حاجی‌پور و فرشیدی سه نماینده تیم بانوان ایران در سه‌شنبه

پریسا قربانی در وزن 53- کیلوگرم بانوان دور نخست با "سارتیا پونگ سار" از تایلند مبارزه می‌کند و در صورت برتری برنده قزاقستان و ماکائو را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 13 تکواندوکار شرکت دارند. نماینده کره‌جنوبی نیز در قسمت پائین جدول حضور دارد.

سوسن حاجی‌پور سرگروه تیم ملی ایران در وزن 57- کیلوگرم در میان 14 تکواندوکار این وزن "زارینا سرالیویا" از قزاقستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با "زافرا" از فیلیپین پیکار می‌کند. پریسا فرشیدی سومین تکواندوکار تیم بانوان در وزن 62- کیلوگرم بانوان دور نخست استراحت دارد و سپس با "کارسا رانگ ریوو" از تایلند پیکار می‌کند. در این وزن 11 تکواندوکار حضور دارند که فرشیدی با پیروزی نخست مدال برنز خود را قطعی کرده و برای صعود به بازی پایانی یکی از تکواندوکاران اردن، چین یا هند را پیش رو خواهد داشت.

این دوره از مسابقات تا روز چهارشنبه در تاشکند جریان خواهد داشت.

کد خبر 2299767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha